De 5 Beste Supplementen voor Spiergroei

Supplementen voor spiergroei spiermassa BULK POWDERS
Neem deel aan de conversatie

Bij het trainen van spieren beweeg je je lichaam naar prestaties waar het nog niet eerder is geweest. De structuur van routine verandert – gewicht worden verhoogt evenals de intensiteit van de training. Wij begrijpen dat je om spieren en omvang te laten toenemen een stimulans moet creëren die je uitdaagt, waardoor de spiervezels niet teniet gaan aan afbraak, wat helpt met herstel en toename stimuleert (groeien). Trainen in comfort zone kan alleen als het bestaande niveau van kracht en conditie wordt behouden. Door meer belasting van het lichaam, wordt het van het grootste belang de juiste voedingsmiddelen te eten en de juiste supplementen om het genezingsproces te bevorderen.

Populaire Supplementen die bijdragen aan spiertoename

Als je je intensiteit van trainingen laat toenemen met als doel groei en spieren, denk dan na over de volgende supplementen bij je dieet:

Eiwitten

Eiwit is essentieel voor eiwitsynthese, het proces waarbij de spieren groeien en aanpassen. Tijdens de oefening breken onze spiervezels af. Eiwit helpt het lichaam om deze snel te herstellen, en herstel tijden te verbeteren. Eiwit wordt ook snel geabsorbeerd en verteerd waardoor het perfect is voor de post-workout consumptie.

Instant BCAA

Instant BCAA’s zijn “instantised” vertakte keten aminozuren, de aminozuren leucine, isoleucine en valine. BCAA’s worden verondersteld om te helpen in het proces van eiwitsynthese, evenals het verminderen van spierpijn en afbraak, waardoor het een perfecte aanvulling is tijdens intense spieropbouw trainingen.

Creatine

Creatine is een van de meest ergogene supplementen beschikbaar. De positieve effecten van Creatine in verband met toenemende grootte, kracht en prestaties zijn onbetwistbaar. Dit supplement helpt bij toename van het hersynthetiseren van ATP, een directe energie bron van het lichaam, zodat je op een hoger niveau, langer kunt trainen, perfect voor explosieve sporten zoals rugby, crossfit en gewichtheffen.

HMB

HMB is een metaboliet van het aminozuur leucine (een product gemaakt wanneer leucine wordt gemetaboliseerd in het lichaam). HMB is aangetoond om te helpen spierweefsel op te bouwen door mee te werken aan de eiwitsynthese, evenals het helpen spierafbraak te verminderen, als een anti-katabool tijdens de training – waardoor je harder kunt trainen voor grotere winsten.

ZMA

ZMA is een supplement met zink, magnesium en vitamine B6 en biedt uitkomst bij het verhogen van de natuurlijke hormoonspiegels, spierkracht en zorgt voor een betere nachtrust, helpt het immuunsysteem en ondersteunt het herstel. Bij het verhogen van training intensiteit of frequentie komt het lichaam, en meer in het bijzonder het CNS (centraal zenuwstelsel), onder grote stress. Aanvulling met ZMA kan helpen bij herstel en de kwaliteit van slapen (kwaliteit van de slaap en de duur is van vitaal belang voor een goede spieren en CNS reparatie).

Koolhydraten

Naast de 5 voedingssupplementen hierboven aangegeven is het belangrijk om de rol van koolhydraten te overwegen. Het wordt algemeen aangenomen dat direct aanvullen met snelle koolhydraten na de training de opname en het transport van voedingsstoffen kan beïnvloeden naar de kant van de spieren, wanneer deze het meest nodig zijn. Calorieën, en het opbouwen van een extra aan calorieën (waarbij je lichaam minder calorieën verbruikt dan het binnenkrijgt) is ook belangrijk voor de grootte van je winst. Bij extreem hard trainen kun je ook profiteren van koolhydraten supplementen aangezien zij een snelle en gemakkelijke manier zijn om een aanzienlijke verhoging van de calorie-inname te krijgen zonder een berg van voedsel te gebruiken. All-in-one producten zoals INFORMED WHEY ™ en INFORMED MASS ™ bevatten veel van deze spieropbouwende ingrediënten. Als je serieus bent en aanzienlijk in groei wenst toe te nemen, probeer deze producten eens en ervaar hoe dit je kan helpen.

Reacties zijn gesloten.